About Me

My photo
i am a girl who you never be , 17 yowwww . ipoh perak

June

haii hai readersssss , kalau adee laaaaa. okayokay june ni besttt gilaaaa

okay first . i met new friendsss , best gilaa kenal merekaaa.
okay okay yg sebelahh aku tuu Aifaaaa. she really a kind girl .diaa menti akuuu.
depaa semua dari SMK Sultanah Asmah , Kedah :)

Thennn , ade hari Senamrobiktonnn . akuu bererobik depan org ramaiii.
tertongeng sana sini. Bikin maluuu jeaaaaaaa ,

Lepass tuu ade sukannn , haaaaa. part ni paling bessss











location ; astaka smkrpb
mood ; gementar nak berlariiii haha
see, excited gilaaa mkee akuu ann ann , hahah okeoke sape sape tak suke tgokk pejam mateee. ahaha.
ni waktu pra sukannn . bes gilaaaaa . teka aku masuk apee ? haha
jengg jenggg . aku masukk 1500m , 800m n 4x100
tekejuttt takkk ? hahah tapiiii, aku dapat gangsa je. teheeeee

waaaaaa, see . sape mendahuluiii , hahahaaa. tapii last last pancettt lawak jeaaaa.
okay, tutup cerita pasal sukannnnn .

Hari sukan plak,
 Akuu masuk kawat kotttt , see akuu mke aku mcm excited lebihh. hahah 

 thennn at lasttt, Razak ,menangggggg ! weheeeeeeeeee. congrates Razakianssss,

No comments:

Post a Comment