About Me

My photo
i am a girl who you never be , 17 yowwww . ipoh perak

Panas nihhh --'

Hello thereeee,
apa khabar semuanyaaa ? sehat ? cewaaahhhhh , caring la plk aku ni :) benda mcm ada je yg baca --'
okay okay , aku nak share skit nii . aku menyampah betul laa , org yg suka suka memaksa nih ,
sumpa benci ! tambah tambah lagi kat fb tuuu ! mmglaaaaa , kalau tak blas skit sombong la, ni laa
ganggu betul laaa . kadang kadang ada yg sampai maki hamun sebab taknak balas . pelik laaa
tak semestinya org yg tak balas tu sombongg , maybe dia tgah bizi kea apa keaa. kenala faham siket ,
walawehhh , panas betul laaa
haaa , ni lagi satuuu , siket siket tanya ada bf ? ada gf ? kalau ckp adaa , pegi tanya pulak lgi tu . ehh ? betul
ke ni ? melepas la syaaa. peduli apa aku kau melepas ke idakk . eiii .
 
aku tak tau la ape function aku post benda benda mcm ni , tapi annn . ntah laaaa.sape yg terasa tuu ,
mintak maaf la bnyak bnyak :) , tapi ann sesiapa yg selalu wat benda mcm ni . berubah laaa :)
okayyy , sapa yg meluat baca benda alah ni , pegi usya blogger lain ehhh :) sekian terima kasih daun keladi :)

No comments:

Post a Comment